Myśl tygodnia

"Człowieka, któ­ry pat­rzy w oczy dziec­ka, uderza prze­de wszys­tkim ich niewin­ność: owa przej­mu­jąca niez­dolność do kłam­stwa, do zakłada­nia mas­ki, czy chęci by­cia kimś in­nym, niż jest."

Wszystkie grupy

>> wstecz
  • data zamieszczenia: 22.04.2016

    data wydarzenia: 22.04.2016

    DZIEŃ ZIEMI

    ›› obejrzyj galerię zdjęć 

  • data zamieszczenia: 22.04.2016

    data wydarzenia: 22.04.2016

    DZIEŃ ZIEMI

    ›› obejrzyj galerię zdjęć 

  • data zamieszczenia: 22.04.2016

    data wydarzenia: 22.04.2016

    DZIEŃ ZIEMI

    ›› obejrzyj galerię zdjęć 

  • data zamieszczenia: 22.04.2016

    data wydarzenia: 22.04.2016

    DZIEŃ ZIEMI

    ›› obejrzyj galerię zdjęć 

  • data zamieszczenia: 22.04.2016

    data wydarzenia: 22.04.2016

    IMPRESJE WIOSENNE

    IMPRESJE WIOSENNE”

    21 kwietnia 2016 r. w naszym przedszkolu odbył się międzyprzedszkolny konkurs pt. "Impresje wiosenne". Do konkursu przystąpiło dwanaście chełmskich przedszkoli. Zadaniem uczestników było wykonanie "Pani Wiosny" z odpadów ekologicznych oraz zaprezentowanie utworu związanego z tematyką wiosenną. Zmagania uczestników obserwowała zacnego jury w składzie:

    Pani Teresa Chomik-Kazarian - artysta plastyk, pedagog, animator kultury, prowadząca "Dom Pracy Twórczej w Uhrze",

    Pan Piotr Sławiński - muzyk z Chełmskiego Domu Kultury oraz jeden z byłych członków zespołu "Blue Cafe",

    Pan Jarosław Lackowski - lider grupy RICCO,

    Pani Joanna Kraczkowska - dyrektor ODN w Chełmie,

    Pani Krystyna Szeremeta z Niepublicznej Integracyjnej Szkoły Podstawowej Nowoczesnych Technologii i Języków Obcych "ARKA".

    Laureaci otrzymali nagrody i dyplomy za udział w konkursie. Wszystkim serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

    ›› obejrzyj galerię zdjęć 

  • data zamieszczenia: 17.04.2016

    data wydarzenia: 15.04.2016

    WIOSENNY OGRÓDEK

    Zaczął się sezon na sadzenie cebulki i nasionek. Działanie służy wprowadzeniu dzieci w obszar edukacji przyrodniczej oraz obserwacji rozwoju roślin. Nabywanie wiedzy poprzez praktyczne działanie jest jednym z najlepszych sposobów uczenia się, toteż dajemy dzieciom możliwość wykonania określonej pracy, a potem wyciągania wniosków na podstawie systematycznych obserwacji.

    ›› obejrzyj galerię zdjęć